Reorganisatie

Co Munneke vertrok in 2011  dus was het weer tijd voor een reorganisatie. De afdeling Onderhoud zou verdwijnen. We gingen terug van 8 naar 5 afdelingsmanagers of zo.

Ik had mijn zinnen gezet op Asset Management en eventueel ook weer terug als medewerker bij Strategie. Voor de Kerst kwam het uitsluitsel: als medewerker naar Strategie. Flink balen, maar niet te lang natuurlijk. Ik had al mijn rotzooi al opgeruimd dus belde ik 3 januari Toine Ramaker om te vragen of hij werk voor me had.

Bij Strategie doe ik nu waterketen en duurzaamheid en na een paar maanden alles lezen wat los en vast zit, workshops en symposia bezoeken, rioleringsbenchmark analyseren en met Co van Dongen en Irene Edel praten heb ik het wel door.

Geef een reactie

