Lente en zomer 2011

Op 9 april ben ik met Marc door de Maashorst gefietst. Vooral de Kilsdonkse Molen en Slabroek zijn erg mooi. Filmpje.

In mei ben op de zaterdag vòòr moederdag naar Veghel gefietst met mijn Airborne Lancaster. Met windkracht 4 tegen kwam ik gesloopt aan in Veghel. De volgende dag met dezelfde wind in de rug was het een makkie.

In maart heb ik een mooie Müsing Twinroad Rohloff gekocht. Eind mei ben ik met Peter Blesgraaf naar Breda en Den Bosch gefietst. Filmpje. Ik ben doorgefietst naar Arnhem en hij weer naar huis. Het was de eerste keer dat ik een paar dagen alleen fietste. Ik moet zeggen dat het best mee viel. Alleen die zondag in Bunnik was niks. Wat een gat is dat.

In juni zijn Marc en ik naar Apt gereden met de auto en de mountainbikes achterop. We hadden prachtig weer en hebben mooie tochten gemaakt rond de Luberon. Apt hebben we snel verruild voor het veel leukere plaatsje Isle-sur-la-Sorgue.

Frederique wilde ook nog een weekje op vakantie, maar het wilde maar geen mooi weer worden in Nederland.

We zijn op een zaterdag in juli naar Antwerpen geweest maar werden aan het eind van de middag overvallen door een hoosbui. Een paar dagen later zijn we naar Amsterdam gefietst. Ik had een prachtige B&B geregeld in een woonboot aan de Amstel. ’s Avonds iets gemakkelijks gegeten op het Max Euweplein en daarna door naar Toomler voor een standupcomedy-show. De volgende dag door de stad gedwaald met de fiets. Nieuwmarkt, Wallen, de Dam, Jordaan, Museumplein, Albert Cuyp en als afsluiting lekker gegeten op het Rembrandtplein. We hadden mooi weer.

De volgende dag zijn we weer naar huis gefietst. Het was toen een stuk frisser, maar gelukkig bleef het droog.

14 augustus zijn Frederique en ik naar Zandvoort geweest naar de Formule (ikweetnietmeerwat) races.

Geef een reactie

