Zomer 2010

Zomer in Nederland was prima tot in de tweede helft van juli. 25 juli zijn Frederique en ik op vakantie gegaan maar eerst kon ik op de valreep mijn Seat Ibiza Ecomotive ophalen.

Alles paste er net in en met 100 km op de teller reden we via Dijon naar Saintes Maries de la Mer.

Saintes Maries is een leuk plaatsje met winkeltjes en betaalbare restaurantjes.

Uitstapje naar Arles op 31 juli 2010

Flamingo’s

Camping la Brise

Na een weekje strand en niksen zijn we richting Mont Ventoux gereden. Marc & José gingen hier ook naar toe.

Vaison la Romaine ligt vlakbij

Niet voor te stellen dat in september 1992 het water 1 meter boven de rand van de brug stond!

Ook nog naar Avignon geweest op 7 augustus

Pont St Bénézet mag niet ontbreken

Bij een dorpje in de buurt, Propiac, was een heuvelklim voor klassieke auto’s

Ik ben ook nog de Mont Ventoux opgefietst vanuit Bedoin op 11 augustus. Vanuit Faucon met Marc naar Bedoin, ikke naar boven en hij terug naar Malaucene en met de auto met de fam naar de top. Samen van Malaucene naar Camping Ayguette gefietst. We zijn ook nog 30 km verkeerd gereden.

’s Avonds naar het wijnfeest in Puymeras

Op 13 augustus ben ik met mijn liefste dochter weer naar huis gereden. Bedankt Fré, het was gezellig.

Geef een reactie

