Weer een jaar verder

We zijn weer bijna een jaar verder bemerk ik. De zomervakantie van 2009 was “top”. Leuke camping bij Crest, Frederique heeft zich goed vermaakt met haar nichtjes en ik heb met mijn broer wat fietstochtjes gemaakt. Verder ’s avonds lekker geborreld met José en Marc. Frederique wilde eigenlijk nog wel naar zee, maar die lag 250 km verderop. Doen we in 2010.
In de herfstvakantie ben ik met de kinderen  naar Antwerpen geweest. Was erg gezellig en Antwerpen is een mooie stad. In 2010 naar Parijs of Munchen?
Ik heb wat gedonder gehad met een collega-afdelingshoofd. Uiteindelijk leidde dat er toe dat hij wat anders is gaan doen, een collega zijn functie over nam en ik weer de functie van die collega. Een van mijn projectmanagers kon daardoor Hoofd Projecten worden. Ik doe dus nu de afdeling Onderhoud. Goed geregeld al met al.
Toen was het al weer februari 2010. De winter was lang en koud dus van fietsen was niet veel gekomen. De week voor kerst viel er zoveel sneeuw dat ik hele stukken naar Voorburg heb moeten lopen. Die week heb ik nog 2 dagen gewerkt in ons kantoor in Zoetermeer.
Eind april ben ik met de snelle groep naar de Ardennen gegaan maar dat was qua fietsprestaties geen succes. Ik werd er finaal afgereden: geknakt ego!
Met Maurits en Frederique gaat het goed, maar Walter is weer gestopt met zijn studie en wat nu ….?
De afgelopen week heb ik het (bruine) halletje wit geschilderd. Dat viel niet mee, er moest veel verf op! Ik heb ook nog een lage tafel gemaakt voor in de tuin. Ik wilde geen wicker-ding, maar iets warms en straks. Verder moet ie gemakkelijk ‘swinters de garage in kunnen. Het is een hardhouten blad geworden dat op 3 cementen kubussen (plantenbakken) rust.
Eelco de buurman heeft het plan opgevat om een schutting te gaan plaatsen. Is OK wat mij betreft. Gaat met Pinksteren gebeuren. Struiken slopen, schutting plaatsen en opnieuw inplanten. Ik ga weer voor strakke en groenblijvende beplanting. 4 kaarsrechte taxusboompjes met ertussen dezelfde plantenbakken als onder de tafel met vaste planten.
Voor het wegwerken van het snoeihout heb ik maar vast een vuurkorf gekocht.
Vanavond (5 mei) nog even de stad in geweest. De Kast, Van Dik Hout en Alain Clark traden op. Maar het was zo druk dat je er niet bij kon komen.
Wat staat er op het programma de komende tijd:

  • een fietstocht met Marc
  • met Eelco de schutting plaatsen
  • verjaardag van mijn moeder vieren (80)
  • mijn nieuwe Seat Ibiza ophalen!!!!
  • veel fietsen met Dick en Karin
  • Zoetermeer blues
  • genieten van de zon en de warmte: thuis, op  de fiets, op het strand van Scheveningen en in Zoetermeer
  • 26 juli op vakantie (Saintes Maries de la Mer en Faucon (bij Vaison la Romaine))
  • o ja  … en natuurlijk lekker werken
Geef een reactie

