Van rib tot huis

Eind april op een vrijdag bij het karten op hoge snelheid in de bandenstapel gedoken. Ik hoorde een rib breken in mijn rug. Doorgereden en toch nog tweede geworden. Maar wel pijnlijk en dat net voordat ik op zondag met mijn broer een fietstochtje ga maken en op dinsdag in de Ardennen met de vereniging een paar dagen ga fietsen.
Fietstochtje met Marc ging best goed en was in ieder geval erg gezellig. Loonse en Drunense Duinen, Kampina en het Dommeldal.
In de Ardennen uiteindelijk 1 rit van 105 km over diverse côtes gereden. Ik was gesloopt.
Maandag 11 mei naar de notaris geweest en toen was ik eigenaar van Roelantshove 19.
Dinsdag kwamen ze al de kozijnen vervangen en woensdag stonden er 8 Polen het huis te “verbouwen”. Op zondag was de rust weergekeerd. Nu kon ik zelf aan de slag. Dat valt tegen! Er moet toch nog veel gebeuren. Ik kom ook nog een paar “verrassingen” tegen en mijn werk gaat gewoon door. Ik werk 3 dagen op de zaak en 4 in mijn huis. Waar zijn mijn weekenden gebleven? Walter moet ook gewoon werken en Maurits zit voor zijn eindexamen. Ik sta er grotendeels alleen voor. Kop op! Het is maar tot 29 juni want dan moet ik mijn huurhuis uit zijn.
Het eerste wat ik dan ga doen is FIETSEN!
Geef een reactie

