Een paar vrije dagen

Lekker hoor 4 vrije dagen! Vandaag 100 kilometer gefietst via Vlaardingen en Hoek van Holland. Wat een zon! (en wind). Even bij Bike2build langs geweest en versnellingskabels gekocht voor mijn Airborne Lancaster. Mag ook wel na 25.000 km in 4 jaar. Zondag ook nog een tochtje maken van 100 km en maandag de verjaardag van Maurits vieren.
De komende weken veel uitjes en etentjes van de zaak: Personeelsverenigingsbestuur, Sportsnight, uitjes leidinggevenden en afdeling en nog een project afsluiten. Ik moet toch proberen op gewicht te blijven want eind april ga ik met Toervereniging Zoetermeer weer 4 dagen naar de Ardennen. Eens kijken wie er het sterkst is.
2 weken geleden heb ik me aangemeld bij Twitter . Laten we dat ook maar eens proberen.
Ik heb een huis gekocht en 11 mei krijg ik de sleutel. Tussen alle werk door heb ik ook nog wat verlof gepland want er moet een hoop gebeuren: kozijnen, stuccen, behangen, schilderen en parket leggen.
Geef een reactie

