Weer gefietst

Het is prachtig weer en ik ben met Walter vanmorgen wezen fietsen. Hij op mijn Giant en ik op mijn Aeolus. In het begin nog koud circa 6 graden, maar om 13 uur was het al 11 graden. Gewoon voorjaar! Het was een leuk rondje naar Leiderdorp en Leidschendam.
Volgend weekend ga ik met mijn fietsmaat onze trip naar België in de meivakantie voorbereiden. Bedoeling is dat we naar Leuven fietsen, Maastricht en dan weer terug naar Zoetermeer. Tentjes mee maar wel uit eten.
Ik heb er zin in maar eerst gaan we vanaf 1 maart weer toertochten maken. De tochten van TVZ77  vallen samen met mijn "vrije" weekenden dus dat is erg gunstig.

Geef een reactie

