Druk druk druk

Sinds de zomervakantie heb ik het razend druk.
Eén van mijn groepshoofden ging een aantal projecten managen per 1 juli. Op 1 oktober zei mijn andere groepshoofd dat hij een andere functie binnen DZH ambieerde en ook aangenomen was.
Vervolgens zitten we ook nog in een reorganisatie zodat er op dit moment niemand aan te nemen valt. Dus ik maar interimmen!
Gelukkig ben ik zelf voorzitter van een werkgroep die een deel van de reorganisatie mag vormgeven. Hierdoor weet ik waarvoor ik het doe en dat is belangrijk.
Vanavond nog een Vannicholas Aeolus besteld. Kost een paar centen maar daar kan ik nog tot mijn pensioen mee vooruit. Onverslijtbaar dat titanium!
De avond afgesloten met Mysterious en dit blog.
 
Geef een reactie

