Lekker gefietst

Vorige week heerlijk gefietst rond St Michielsgestel. Wat is de Meierij van den Bosch toch een prachtig gebied. Heel anders dan het Groene Hart. Gisteren naar Uithoorn en Vinkeveen gefietst. Dan ga je dwars door het Groene Hart via de Nieuwkoopse Plassen. Ook een prachtig gebied met veel afwisseling. Het was een tocht van 125 km met op de terugweg windkracht 5-6 tegen. We waren met zijn drieen en reden kop over kop. Totdat ik alleen rondfietste en mijn maten niet bij konden houden. Twee weken geleden dacht ik nog dat het helemaal niets was met mijn conditie, maar gisteren had ik een goede dag.
Zie voor meer tochten op:
 
Geef een reactie

