Maurits jarig en Sportsnight

Donderdag werd Maurits 17. Lekker samen gegeten bij Angeline. ik had voor Maurits een mp3 speler (samsung) gekocht en een tshirt. Hij vond ze leuk.
Gisteravond had hij een feestje.
Ik was naar attractiecentrum Zmeer voor de Sportnight van DZH.
Was weer leuk maar duurde erg lang. ik werd eerste van onze groep met lasersquash maar was na afloop gesloopt omdat ik nog steeds verkouden ben.
Vannacht tot 4u liggen hoesten. Vandaag niet meegedaan aan de Duinentocht. Jammer maar is niet verstandig.
Dit weekend de belastingaangifte doen. Morgen is het geen weer om te wandelen. Tussendoor nog maar even naar buiten, denk ik.
Geef een reactie

